Skip to content

1/14/2012

01/15/2012

Har fremdeles ikke blitt bedre på å oppdatere bloggen.  innlegg om jul og nyttår kommer snaaart, tar bare litt lang tid.

Så imens slenger jeg inn hva jeg gjorde på lørdag ( SOM BTW VAR SIRIL SIN 18 ÅRS DAG!!!!)

Lørdags morgen dro vi inn til D.C for å gå på the air an space museum. Tok noen bilder men de er på kameraet, som ligger i jakkelommen som henger på stolen som er lengre fra senga enn min arm kan rekke  + kabelen til kameraet for å legge over bildene ligger et sted, muligens under hauen med klær etter at jeg vaska klær (følte for å bruke utheva skrift for å gjøre min mor og far extra stolte). Var kjempe kalt ute den dagen forresten! Brrrrrr…

Når vi kom hjem igjen ringte jeg til min kjære Siril for å ønske henne en flott bursdag, hun kjente ikke stemmen min igjen med det første. Noe jeg hadde det veldig morsomt med!

Følte også for å nevne at jeg fant norsk ost i butikken! selv om favoritt osten ikke er Jarlsberg (Norvegia <3) så følte jeg for å kjøpe et stykke ost. Fant også Voss vann, så nå blir det vann på voss flaske for å vise patriot følelse (tror jeg).

20120115-233643.jpg

På vei hjem fra butikken ringte the Adams family, som også er vertsfamilie til ei japansk jente. De skulle ut å spise på Lucia’s Italian Ristorante, og når de sjekka ut menyen så de at de hadde gluten fri pizza/pasta/spaghetti, så da ringte de meg å spurte om jeg ville være med. Så utrolig thoughtful av de! Var utrolig god mat (italiensk, say no more!!) Etter det hadde vi dance match i kjelleren dis, med just dance 3. utrolig artig!

20120115-233650.jpg20120115-233658.jpg

 

-Hilde

No comments yet

Legg igjen en kommentar

