Skip to content

Siden sist

02/03/2012

Siden sist har jeg….

..Fullført 8 exams på fire dager

 

..Gått ut i hagen, litt før midnatt for å leke i snøen som akkuratt hadde kommet.

super kule snøengler, synes btw det er super kult hver gang jeg ser norske produkter her i USA. Vertsfar som har super awesome Dale genser.

 

..Bakt enda mer

 

..Vært med på snow tubing for første gang (GØY)

 

..Bakt enda, enda mer, men denne gang feila det noe sykt.

 

.. Vært på kino, og så Man on a ledge, med Hannah og noen venner av henne før hun reiste hjem til Tyskland

 

OOOG, vært på tour inside the White house i dag!! (kommer eget innlegg)

-Hilde

 

 

2 kommentarer leave one →
  1. Tove Dunseth permalink
    02/24/2012 6:12 am

    Hei Hilde,…har vært inne og lest i bloggen din igjen. Koselig og se hvordan du har det og å se noe av det du opplever. Kosa deg resten av tiden du har der borte.
    Hilsen naboen Tove

  2. 03/08/2012 10:43 pm

    Hei! Jeg er også en utvekslingsstudent i USA nå, og jeg savner veldig noen å snakke norsk med, og dele erfaringer med! Jeg så at du bor i Virginia, jeg bor i Maryland så teknisk sett grenser vi jo til hverandre 🙂 Send meg en mail? josefine.pettersen@live.no

Legg igjen en kommentar

