Skip to content

SIDEN SIST! evigheter siden, I know

03/26/2012

eg lagte nettopp en super kul video der eg fortalte ka som hadde skjedd i det siste. meeen – etter timers arbeid (15 min) så fant eg ut at det ikje gikk ann å laste opp det nye mesterverket på bloggen min.

Så siden sist har eg..

-Vært på tour inside the White house. Såg hunden til Obama. Såg Obama kjøre ut fra det White hus, i den lange bil toget de har når han forlate bygningen. Har nesten ingen bilder siden vi ikke hadde lov til å ta bilder.

– Dro til Cheeburger Cheeburger med Erin, Michelle and Emily.

– Det har vært opp mot 26 grader, sol og varm vind i det siste. HERLIG!!

– Var på Kino og så «The hunger games» på Fredag. Bra, men utrolig lang film (2 timer og 22 min.)

– Dro til Washington D.C etter kino på fredag for å se på Cherry Blossoms, utrolig fine blomster, lukta også kjempe godt!

– På Lørdag var vi på Harlem globetrotters show, basketball game det de gjør triks og danser mens de spiller.

Om…

4 dager er det SPRING BREAK!!

7 dager drar vi til Ocean City

26 dager blir jeg 18!

71 dager kommer mamms og papps

93 dager er jeg hjemme i Stavanger igjen.

sneiks!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

