Skip to content

18 år!! (glemte å publisere innlegget)

06/04/2012

FANT DETTE INNLEGGET SOM JEG HADDE GLEMT Å POSTE!!

Dagen jeg så lenge hadde ventet på, kom endelig!

Lørdag, dagen før bursdagen min, skulle jeg over til ei vennine. Når jeg og Bethany (som også har bursdag samme dag som meg) kom over til Rachel, hadde noen av vennene våre stelt i stand surprise party for meg og Bethany. Så utrolig søtt av de!!! de hadde lagt en stor poster til hver av meg og Bethany der de hadde skrevet på ting, de hadde dekorert soverommet til Rachel med bursdags ting, de hadde lagt kjempe yummi sjokolade kake (GLUTEN FREE!!!!) og hadde tilogmed kjøpt gaver til oss!

Senere på kvelden dro vi til et show de hadde på skolen som heter «anything goes», var utrolig gøy, med utrolig talented folk! Etter showet dro vi til Rachel igjen for en sleepover!

på søndagen når jeg kom hjem, gjorde vi i stand til gjestene våre skulle komme, og Erin og Billy hadde bestilt kjempe gode gluten free cupcakes til bursdagen min!

Hadde en så utrolig bra 18 års dag, føler meg super heldig som har så utrolig fantastiske venner og familie både i Norge og her i USA!!

I morgen er det forresten Prom, skal prøve å komme med en oppdatering før det går et par måneder. sorreeey

No comments yet

Legg igjen en kommentar

